dijous, 8 d’abril del 2010

Toledo, en Semana santa

Fotos
Perdoneu les faltes d'ortografia
Que passa per ahi, aci esta el pesat, que va a pegar-vos un poc la tabarra.

Be, aquesta setmana santa que de santa te poc, vaig estar a Toledo, si jo a toledo, no soc molt de ciutat perque a mi en va mes la serra, pero hi ha que provar-ho casi tot. La questió es que a l'antigüa capital, es posa a rebentar de gent, massa per al meu gust, costa caminar per els carrers, i mengar es casi impossible, de les cues que es fan i deixant la gent a part, Toledo es una ciutat bonica, molts coses per vorer ( pagant per descomptat ), i perdres pels carrerons que ni tan sols amb un planol saps ixir. Tambe esta la zona del riu, pots pasetjar per vora riu i donar-li la volta a tot Toledo per una senda verda molt ben arreglada, amb fonts, paradors per vorer les aus, i una petita maquina que et creua a l'altre costat ( per cert gratuita ) per vorer algunes runes d'alguna central per produir llum antigüa.

Les processons m'han dit que son molt boniques pero jo no he vist cap, es el que te no estar al moment i lloc, pero no passa res no en mata.

La catedral i l'alcazar estaben tancats així que vam vorer dos sinagoges i arreando.


Aprofitant que estabem pel centre de la peninsula vam anar a Aranjuez, una ciutat sense edificis alts i amb moltes zones verdes grandisimes, alli vam vorer el palau, esta be, pero a mi en van agradar mes els de Cascais a Portugual.


Tambe vaig estar a las Tablas de Daimiel, que cosa mes xula, vaig disfrutar fotografiant als anecs es impresionant la extensió que tenen, i les clases d'aus que hi han, pero massa gent per a disfrutar-ho, hi ha que anar fora de temporada per poder passetjar amb tranquilitat sense molestar les aus, es nota que no hi ha cazadors, per que hi ha moments que tenies els anecs a 3 metres de tu.


Vam estar al camping el Greco molt tranquil i molt ven comunicat amb toledo, te transport public a la porta, es nota que Toledo es una ciutat que viu del turisme.


Ja esta, no se si ho he contat tot pero si algu vol saber algo mes que m'ho pregunte, que li contestare de bona gana. See you soon.
FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada