dimarts, 19 de gener del 2010

Viatge a Punta cana, ufff que calor

Vaig a contar el viatge a Punta Cana, per si algu es decideix a anar, per suposat l'explicació es opinió personal.

Vam anar nosaltres i una parella d'amics, i es vam decidir per que varem trobar una bona oferta, si vas en febrer a buscar el viatge per a març o juny el pots trobar prou mes barat.

Be, no mes arribar a l'aeroport de Santo Domingo et fan pagar 20 o 25 dolars per entrar, i et donen un got de ron a la pedra ( ron en gel ), recollim les maletes i ixim, no mes ixir i aprofitant el desconcert de nosaltres ens pregunten quin touroperador som i en dirli-ho ens diuen que si, en agarren la maleta, i ens acompanyen a l'autobus, per descomptat la propina i en billet de dolar no en monedes.

Ix l'autobus cap a l'hotel, la conducció pa cagar-se a tot el que dona l'autobus, i els amos de la carretera com es mes gran, te preferencia, al començament era autovia i dius, xe quina gracia, pero dura poc, despres tot son clots i carreteres estretes pero estan prou aceptables, a les 2 hores de viatge fen un descans en un bareto de carretera, i continuem, l'ultim tramo de carretera va ser interminable, era un camí de cabres, mal de cul i mal dormits, pero vam arribar.

En arribar a l'hotel Gran Palladium el primer que fas es ferte un refresc i et posen la pulsera, despres et donen l'habitació, sopar, tirar insecticida a l'habitació i a dormir que estem rebentats.

Bueno, ho tenin all included, aixó si que esta be, esmorzem i a la piscina que l'aigua esta mes calenta que fora d'ella.

La gent de l'hotel molt amable, la platja per a mi no s'en va passar, si la arena molt blanca, que hi han palmeres i prou.

A l'hotel hi ha 7 o 8 restaurants a la carta que es menja molt be i uns 4 buffets per al desdejuni, i no se quantes piscines.

Mosquits, si que hi ha, pero en un repelent (relec) solventat, pero tot el dia en repelent, i per la nit jo tirava insecticida a l'habitació (soc molt maniatic) als meus amics si que els van unflar una nit pero ho van dir a l'hotel i van vindrer a tirar algo.

El cortecito es un lloc de fora dels complexos que es com si fora un mercat, totes les cases tenen per vendre, tots diguen-te, entra a ver, hoy dia del español, estan en tot, ara pots anar tranquil que ningú et tocare res, per que quant vam entrar al cortecito pareixia que estaguerem en un barri d'eixos americans en els que van damunt dels cotxes (tot terreny picup) i tots mirant-te, preguntem a uno on podem canviar en pesos i ens porta a un banc, que es una finestra en barrots i tots canviant, vam canviar poc per que els Dominicanos volen dolars, quan ens veien cara de turistes ens pujaven el preu, encara que pagarem en pesos.

Les Excursions, jo recomane la de la peninsula de Samana es la mes cara, per a mi la millor.

Nosaltres en ferem 3: Isla Saona, Lanxes per vorer coral i Samana. ISLA SAONA ens porten a vorer les ruines, i el riu on van rodar rambo, es bonic, despres ens porten a BAyahive des d'on ixim en lanxes de unes 20 persones a tot hostia cap a on van rodar la pelicula el Lago Azul, i un gotet de ron, vorer una estrela de mar, i continuar, arribem a Saona, una illa molt verge i bonica, es fen un coco natural ens l'obrin per dalt li posem ron i sucre i cap a dins, ens escaquejem un poc per escuadrinyar eixint-se'n del lloc demarcat per una tanca de palmeres al llarg de tota la zona turistica, tot selva, pero de repent comencen a atacar-nos mosquits, si mosquits, acollonant una 15 de mosquits perseguint-nos com si foren abelles, i nosaltres 4 corrent i ells darrere, impresionant, ja no vam tornar a eixir d'on estavem, despres tornarem en catamaran i bevent ron.

Un altre dia vam fer la excursió de anar a vorer corals, jeje quin coral ?, on esta ?, bueno vam poder vorer peixos i nadar en ells, el mes divertit d'aquesta exursió es que cada parella agarra una lanxeta menudeta i la portem nosaltres, i la veritat es que quan li aceleres van com l'hostia, pero res mes.

Samana, esta es tot el dia, i es molt xula, ens porten en autobus fins l'aeroport mes proper, i sense mirar-nos ni l'equipatge, pujem a una avioneta per a 13 plaçes, en la que veus als piltos davant teu apretant botons, ufff. Be, arribem a Samana baixem de la avioneta sense parar-la i com si d'un autobus es tractara torna a acelerar i se'n va. Pujem a un picap tot terreny, i agarrats als barrots com si fora un safari, se'n anem, mentre anavem ens explicava un poc la cultura d'alli. Arribem a un lloc, ens deixen i pujem a caball, per una senda que acollonava de les pendents que hi ha, molt bonic, el caball el portava uno que anava guiant-lo, arribem a una cascada que, bueno esta be, pero he vist de millors, ens banyem, ens diuen que es on es van rodar l'ultima escena de Jurassic parck, despres tornem i ens fan un dinar casola en una xavola que es una casa, on viu la cuinera, en la terrasa de sa casa, tot molt bo, d'aci ens porten en el tot tereny a una platja privada, que no hi havia ningú, pero que esta perduda per la selva, sols veus xavoles a les tantes, la platja molt bonica, fem un descanset, ens banyem i cap a l'hotel.

Bueno la conclusió es que no hi ha res de l'altre mon, pero que hi ha que vore-ho, un altre mon, un altra manera de viure, sense estres i a la marxa, que tampoc esta gens malament, aci vos deixe les fotos de tot l'album per si voleu vorel-es i si voleu algun detall mes m'ho pregunteu au, bloggers.