dimecres, 5 d’octubre del 2011

Ruta senderisme Ontinyent Bocairent


Hola a tots, esta volta anem a fer una ruta que va desde Ontinyent fins a Bocairent, ixint des del barranc dels tarongers d'Ontinyent, no mes començar hi ha una font i crec que mes avant hi ha un altra pero per si de cas portarem bona cosa d'aigua. Passarem per el molí Patiras, el molí Pep Joan, el molí de la Lluna al tornar pasarem per el pic Castellar i crec que hi han runes d'un antic poblat iber.

La ruta té uns 12 kilometres i no es molt complicada per que el desnivell es de uns 400 metres, la ultima que vam fer (Benicadell) tenia de desnivell 690 metres, així que tranquils que la farem sobraos, jeje.

- Dia: 16-10-11

- Hora de quedada: 07:45

- Lloc: Davant de la piscina de Montaverner

- Hora d'eixida: a les 07:50. El que no estiga l’esperarem fent camí.

- Cal portar esmorzar i algo per a picar en cas de que arribarem mes tard del previst, la idea es arribar a l’hora de dinar a casa.

- Imprescindible calçat de muntanya.

- Telefon de contacte: 663779129 o 652555707

Imprescindible !!!!!!Aigua.

Recordeu que en cas de vindre menors ha de vindre algú responsable d’ells. El club el que fa es convocar l'eixida, però no es responsable de cadascú.

1 comentari:

  1. Té molt bona pinta, jo vaig fer una ruta d'Ontinyent a Bocairent però no sé si és la mateixa doncs jo em deixa dur..., jajajaj, tal vegada m'anime!!! Petonets.

    ResponElimina