dilluns, 7 de novembre del 2011

Senderisme Sumacarcer

Vaig a contar el resultat de l'eixida del diumenge 6 de Novembre.

La ruta que vam fer va ser molt xula, val la pena. El primer tram que vam fer va ser el de la cova Picante que es on vam esmorçar, el sender molt bonic, després pel camí de la Ceja i un altre sender per baixar a vora del riu Xúquer.
El segon tram va ser més entretingut: primer gràcies al GPS i a un veí del poble ens vam perdre i anavem camp a traves paral.lels a la senda que la veiem pero no sabiem si era eixe el camí o no, així que al final decidirem anar per la senda, que algun lloc ens portaria, i arribem a la famosa escala de fusta que està abans d'arribar a la font de Bartolo; la primera sorpresa va ser que la escala no complia les normes de seguretat europees, jeje, però decidim passar i passem tots, gossos, xiquets, dones, homes, bastons, etc... per cert l'últim que va passar va trencar l'escala, que ja no aguantà més després de passar 26 persones, i despres de passar l'escala de fusta, sorpresa!! una escala de fil de ferro en escalons de ferro, tipo escala d'helicòpter, i una corda per poder agarrar-se i putjar. Una volta arribem a la senda i haber recuperat els ferits (jeje) continuem la senda ja amb normalitat cap al cotxe.
Mira com anavem que no vam vorer ni la font de Bartolo, pero jo crec que s'ho vam passar bé, més endavant la repetirem.
Vaig a deixar unes fotos i un xicotet video, no vaig poder fer mes videos perque estavem massa entretinguts.