dissabte, 4 de febrer del 2012

Que vos pareix ???




Hola a tots els Senderistes, vaig a comentar el que tenim pensat, volem fer una eixida en autobús al Penyagolosa, que està a Castelló, per poder començar a organitzar l'eixida tinc que saber la gent que pot vindre, el dia previst es el el dia 15 d'abril que alguns tindrem festa el dia de demà per San Vicent.

La idea es: Anar en autobús de bon matí cap a Sant Joan del Penyagolosa, esmorzar i començar la pujada, dinar al cim i tornar cap al autobús per a tornar a casa, però tinc que saber la gent que vol vindre per cridar al autobús i començar a organitzar-ho, sempre que sigam prou de gent.

La ruta té un desnivell acumulat de uns 600 metres i es de uns 12 kilòmetres de llarga, la dificultat crec que serà mitjana, al meu parèixer.

Espere les respostes per poder començar a preparar cosetes, envieu al email que teniu mes avall.




Club Trenca Corda Montaverner
trencacorda@hotmail.com

1 comentari:

  1. raulet, tot i que siga pendent de confirmar, ja que falten uns mesets...m'interessa. Ja em dius. Podem donar-li més publicitat al face? envia un compartir. Thanks.

    ResponElimina